Vývoj softvéru, údržba a SLA

Solver, ktorý má v súčasnosti 36 vývojárov, poskytuje služby vývoja softvéru pre svojich zákazníkov po celom svete už viac ako 30rokov. Podrobnejšie informácie nájdete v sekcii Služby.

Dostávame zaplatené za výsledky, nie za sľuby. Spokojnosť zákazníka je základným meradlom kvality našej práce. Ak nie ste spokojní s tým, čo ste od nás dostali, nemusíte platiť našu faktúru. Ak nám vysvetlíte a prediskutujete, čo môžeme urobiť lepšie, radi túto spätnú väzbu vymeníme za peniaze.

Vývoj softvéru je zložitý projekt, ktorý musia organizovať a kontrolovať schopní ľudia. V IT svete je známych príliš mnoho neúspechov, keď takto postupovali. Po ľuďoch je najdôležitejším prvkom systém a metodika. Naše skúsenosti ukazujú, že najlepšie metodiky sú agilné - založené na iteratívnych krokoch v úzkej spolupráci s klientom. Preto používame metodiku SCRUM a máme viac kolegov certifikovaných v SCRUM-e, ktorí dokážu riadiť IT projekt. Avšak samotná certifikácia nie je zárukou úspechu. Ešte dôležitejšie je porozumenie a skúsenosť, pretože aj SCRUM potrebuje múdre použitie a rozumnú aplikáciu. Preto uprednostňujeme minimalizovať SCRUM stretnutia a radšej diskutujeme o reálnych softvérových prototypoch, než o nejakých virtuálnych plánoch.

Spoluprácu s klientmi vidíme ako dlhodobé partnerstvo. Po dodaní softvéroveho riešenia Solver poskytuje podporu aj naďalej. Táto záväzok je formálne uplatňovaný prostredníctvom podpisu dohôd o úrovni poskytovaných služieb (SLA) s viacerými našimi zákazníkmi. Tieto SLA stanovujú dohodnuté podmienky, časy reakcie a úrovne podpory, ktoré Solver poskytne, aby sa zabezpečilo plynulé fungovanie softvérových systémov. To je bežne potrebné, pretože svet sa mení každý deň.

Naše SLA stanovuje rámec pre úspešnú spoluprácu, poskytuje jasné očakávania, merateľné výkonnostné normy a opatrenia na prípadné odchýlky.

Kontaktujte nás dnes, aby sme diskutovali o tom, ako môže Solver IT stať sa Vaším dôveryhodným partnerom pri dosahovaní Vašich cieľov outsourcingu a dodržiavaní komplexného SLA.

Outsourcing